Tehnička podrška
Tvrtka NUMIKON programska rješenja i oprema d.o.o. ovlašteni je zastupnik tvrtke HEXAGON ALI za računalne programe.
Održavanje programa (maintenance & support) vrijedi godinu dana od dana kupnje unutar okvira programa CADWorx® and Analysis Solutions (CAS).

Što uključuje tehničko održavanje?
Informacije o najnovijim ispravkama programskih grešaka i nadogradnjama
Uključujući hot fixes, patch-ove, service pack-ove i pismene upute za njihovu instalaciju i preuzimanje.
Isporuka najnovijih verzija programa
Najnovije verzije programa bit će isporučene u roku od 2 tjedna od primitka informacija od strane HEXAGON-a.
Pristup download linkovima i serijskim brojevima
Linkovi za preuzimanje programa i serijski brojevi za instalaciju dostupni su 10 dana od primitka e-maila s potrebnim podacima.
Neograničena programska podrška
Podrška putem HEXAGON servisa PPM Smart Community dostupna je svakog radnog dana od 08:00 do 17:00 (GMT+1), izuzev hrvatskih državnih praznika.
Radi kvalitetne i jednostavnije komunikacije s nama i HEXAGON-om, molimo vas da za podršku koristite PPM Smart Community servis. Ovaj pristup omogućuje brže rješavanje svih pitanja i zahtjeva.
Smart Community dostupna je svim korisnicima s aktivnim održavanjem i omogućuje bržu i efikasniju komunikaciju s Hexagon timom za podršku, kao i s drugim korisnicima diljem svijeta.
PPM Smart Community je digitalna platforma tvrtke Hexagon koja korisnicima nudi centralizirano mjesto za tehničku podršku, razmjenu znanja i upravljanje svim zahtjevima i incidentima vezanim uz Hexagon proizvode. Ova zajednica omogućuje pristup bazi znanja, tehničkim savjetima, najnovijim verzijama programa, servisnim paketima, forumu za podršku te mogućnost praćenja i eskalacije podrške korisnicima koji imaju aktivan ugovor o održavanju.
Kroz Smart Community korisnici mogu: